Definește-te ca persoană

Cum vă spuneam în articolul precedent, sunt membră într-un ONG și în săptămâna care tocmai se apropie de final am desfășurat o serie de activități. În cadrul acestor activități am avut șansa de a-mi începe cariera ca și trainer și am descoperit că asta este ceea ce îmi doresc să fac pe viitor. După fiecare workshop pe care l-am ținut în cadrul ONG-ului simțeam că toată energia partcipanților mi se instala în fiecare părticică a corpului și îmi oferea echilibrul și dorința de a continua.

Întotdeauna am făcut doar lucrurile care mi-au plăcut și care am simțit că mă definesc și dacă este ceva care mă face să nu simt plăcere, prefer să renunț, chiar dacă pierd. Nu pot să lupt pentru ceva care nu îmi aduce plăcere maximă. 

Ar fi  mult de spus despre ceea ce îmi place și ce nu și sper zilele acestea să găsesc inspirația necesară să vorbesc despre aceste lucruri.

Până atunci mulțumesc Asociației de Dezvoltare Durabilă pentru Tineret Mioveni și tututor participanților care au fost prezenți la cele trei workshop-uri! Iar vouă cititorilor să aveți pate numai de lucruri care vă împlinesc.

O zi de vineri extraordinară!

11255259_1579484152332417_4418034033294043297_nCu stimă,

un bujor călător

Lasă un comentariu